wtorek, 22 listopada 2016

Świąteczny Anioł Stróż z mini kursem

Do zrobienia mojego anioła użyłam bazy ze sklejki, 
którę najpierw pomalowałam dwukrotnie gesso.


Następnie przez maskę nałożyłam heavy body gel z Pentartu 
i posypałam pudrem do embossingu.
Puder nagrzewałam aż do stopienia nagrzewnicą do embossingu.


Farbami Delicate metallic pomalowałam nierównomiernie całą bazę.


Najdłużej zawsze schodzi z dobraniem dodatków i ułożeniem
 tak, aby kompozycja była spójna i nie przesadzona :)


Kuleczki 3D balls przykleiłam na gel pastę, a następnie całość pomalowałam gesso.


Wysuszoną pracę ponownie malowałam farbami Delicate Metallic.


Na koniec delikatnie musnęłam wszystko białym gesso.

A tak wygląda gotowy do zawieszenia Anioł Stróż.


Wszystkie media jakich użyłam są produkcji Pentart

Serdecznie pozdrawiam,
Dorota

33 komentarze:

  1. Pani Doroto,
    jest Pani niedoścignionym wzorem prac w papierze i w pracach mixmediowych. Trudno oderwać od nich wzrok, trudno w ogóle oderwać się od Pani bloga. Jako osoba rozkochana w tego typu dziełach i jednocześnie absolutnie pozbawiona talentu i umiejętności, podpatruję Pani kursy, za które wyrażam wdzięczność w imieniu swoim i pewnie tysiąca innych obserwatorów Pani talentu :) Pani posty podpowiadają mi, jak uporać się z trudnościami - materiałowymi, technicznymi i mozolnie próbować swoich sił, w tej fajnej aktywności, jaką jest scrapbooking. Jeszcze raz, piękne dzięki i serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, przeczytać taki komentarz to najpiękniejsze co się dziś wydarzyło :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mnie zatkało z wrażenia,
    No i tradycyjnie zapytam: skąd taka baza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przywiozłam z Grecji, ale podobno mozna u nas na giełdach kwiatowych takie kupić :)

      Usuń
  3. MOJA TY...cudny Anioł niech Cię strzeże:) zapiera dech...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy coś może jeszcze bardziej zachwycić?
    Ty z każdą nową pracą pokazujesz nam, że jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ niesamowity efekt! Widząc bazę, założyłam (niby czemu? ;)), że będzie nudno, a tutaj takie zdziwienie! Opad szczęki - super pozytywny :D
    PRZEPIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycająca praca zresztą wszystkie które Twoje zdolne ręce tworzą :) mistrzostwo świata :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł jest po prostu boski!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. An absolutely amazing transformation love all the texture and elements really beautiful project deserves pride of place
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny anioł. Piękny 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. MOJA TEŻ P. Izo... cudny Anioł, i dokładam moją modlitwę...niech Jej strzegą.

    Kolejne prace: piękne, subtelne, barwne, bywają też kontrastowe /długo by opisywać/.
    Wszyscy podziwiamy, zachwycamy się Jej talentem. Podziwiamy za to, że znalazła własny,
    plastyczno - artystyczny język nie naśladując nikogo z tych co tworzyli wcześniej, ani tych co znani są nam obecnie - tworzących z papierków.Dzięki swojej niesamowitej
    wrażliwości i wyczuciu artystycznemu oraz estetycznemu stała się jednoznacznie
    rozpoznawalną indywidualnością. Nie daje się zamknąć ani zaszufladkować w żadne ramy.
    Jest nieograniczona żadnymi barierami. Dla Niej treść i forma pracy, kolory i estetyka wykonania to "mały pikuś".
    Z całego serca życzę Jej, by profesjonalizm i inspiracja towarzyszyła każdego kolejnego dnia. Oby miała poczucie własnego indywidualizmu artystycznego, by nie przesiąknęła manierami innych twórców /wianki pozostawmy florystom, czernie - tych też nie lubię Pani Edyto/. Rozumiem, że rozwijać się trzeba i wszystko co na pięknym blogu się pokarze jest dla mnie jedyne w swoim rodzaju. Nigdzie nie widziane staje się nowym.

    A to dla Ciebie MRÓWECZKO:
    Są na świecie Anioły zielone, one patrzą na mnie ciekawie
    I w pośpiechu płoszą motyle, kiedy biegnę boso po trawie.
    Gdy za oknem wciąż pada i pada, krople deszczu kapią jak łezki
    Wtedy leci do mnie z pomocą prosto z nieba - Anioł niebieski.
    A gdy zasnę Anioły tańczą taniec wesoły i na fletach grają do rana.
    Moje prośby i smutki, nawet pacierz za krótki
    Zostawiają przed tronem Pana.
    Gdy na sercu mi ciężko i płaczę, biały Anioł smutki rozumie
    I otula swymi skrzydłami i pociesza mnie tak, jak umie.
    A wesołe Anioły różowe kiedy piję sok malinowy
    Wysyłają do mnie całuski, sto pomysłów sypią do głowy.
    Kiedy dziecko jest grzeczne od rana złoty Anioł - czy uwierzycie?
    Złotym piórem dobre uczynki zapisuje w białym zeszycie.
    Kolorowe Anioły skrzydlate prosto z nieba niosą nam dary
    Bezszelestne i niewidzialne - ale bez nich świat byłby szary... /z netu/

    Kłaniam się Pierwszej Damie scrapbookingu, najbardziej twórczej i inspirującej
    mróweczce. Wszystkich odwiedzających bloga serdecznie pozdrawiam. Bożena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Bożenko, świetnie, że się Pani odezwała. Zobaczyłam ten długi wpis jak rzeczowy i emocjonalny i od razu wiedziałam, że to Pani. Pozdrawiam serdecznie. Dla Pani Dorotki przesyłam ogromne podziękowania za tak fantastycznego bloga i jest mi niezmiernie przykro, że w tym roku nie wygrała w konkursie, a na nią głosowałam.Pozdrawiam Edyta :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za tyle pięknych i ciepłych słów, mam poczucie, że na nie nie zasłużyłam, ale przyznaję, że dożyć chwili w której mogę czytać o sobie takie słowa, to spełnienie marzeń i najpiękniejsze momenty w życiu.
      Dziękuję z całego serca <3

      Usuń
  11. Powyższy wpis mówi wszystko, i co tu napisać, jest bosko, nieziemsko z ogromnym wyczuciem artystycznym, ja też podziwiam od dłuższego czasu ten przepiękny zakątek w którym mieszka wspaniała i niedościgniona, wrażliwa artystycznie dusza . Wszystko co tworzysz Dorotko jest zjawiskowe i niepowtarzalne, dzielisz się z nami swoim talentem - za co dziękuję ogromnie, pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Przyznaję, że rozklejam się na całego czytając takie słowa...
      Pięknie dziękuję <3

      Usuń
  12. Какой очаровательный ангел. Смотря на него на душе становится тепло и спокойно.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko napiszę, że jak zawsze, zachwycająca praca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kiedyś na Fb napisałam, że jesteś naszym DOBREM NARODOWYM.
    Dziś to powtarzam.
    Anioł przecudnej urody, szczęściarzem ten, którego będzie strzegł. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, przejrzysty kurs, a efekt czaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Чудесные у Вас работы! Очень их люблю!!! Вдохновения Вам и новых творений!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kolejna praca i przejrzysty kurs - dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG, what a beautiful Angel with Christmas houses. Really like it.
    Regards from, Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  19. pozostało mi powzdychać do tych cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny Anioł:) Mistrzowski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Дорота, какая вы молодец!!! Спасибо вам за ваше творчество!!! Ангел сказачно красивый!!! Вы меня вдохновляете!!! Вы настоящая волшебница!!!

    OdpowiedzUsuń