wtorek, 23 września 2014

Różowo mi :)

W zasadzie to scrapbooking sprawił, że kocham wszystkie kolory bezwzględnie. 
Kiedyś mówiłam, że lubię zieleń i turkus, ale mnogość papierów sprawia, 
że w każdej kolorystyce czuję się dobrze
 i każdy papier mam ochotę przerobić na kartkę :)

Dzisiaj cudne różowe i białe deseczki z najnowszej kolekcji 
Galerii Papieru - Kolorowa łąka
w połączeniu z uwielbianymi przeze mnie serduszkami .
Dodałam też border i ornamenty

A teraz już moje słodkie karteczki :)









Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

16 komentarzy:

  1. Pięknie wykrojona z tych "deseczek", kwiaty ślicznie się układają. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie słodkie i z sercem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja. I choć nie lubię różu, wszystko mi tu pasuje i ślicznie wygląda. Kwiaty jak żywe, wszystko ze smakiem i podobają mi się w Twoich pracach te przeszycia :-) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Powiedziałabym, że wręcz idealna. Jestem pod wielkim wrażeniem Pani talentu i wyczucia koloru i smaku. Serdecznie pozdrawiam i gratuluję ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Цвета великолепны

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodko i różowo niczym u mojej córci w nowym pokoiku.........

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki :) Mam pytanko co do wnętrza- bo na zdjęciach go nieco widać- czy masz jakiś dziurkacz np. brzegowy który pozwala na "tymczasowe" umieszczenie kartki z życzeniami? Tzn chodzi mi o to że ją można założyć o brzegi, a nie przyklejać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana...Twoje kartki ...WSZYSTKIE...skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń