niedziela, 13 kwietnia 2014

Różne

Witajcie w niedzielnie przedpołudnie :)

Jak zwykle miałam na dziś zrobić jedną kartkę, 
ale po wyciągnięciu papierów i rozłożeniu na biurku okazało się, 
że wszystko mi sie podoba :)
 Czy tez tak macie, że jeszcze dobrze nie skończycie jednej pracy
 a juz macie pomysł na drugą ?

No więc na początek dwie wiosenne kartki z boskiej kolekcji Usłane różami II






Wiele z Was pyta mnie jakie papiery na prace komunijne ?
Dlatego zamieszczam też kartki na tę wyjątkowa chwilę.

Moje zrobiłam z papieru Usłane różami II 06
ale też świetnie sprawdza się u mnie papier z kolekcji Małe kobietki 03
jedna strona tego papieru ma prześliczne koroneczki bardzo na czasie.

Polecam też papier Sen motyla 01 w śliczne kremowe damaski.

A teraz kilka moich karteczek....








Prześliczne komunijne tekturki znajdziecie w Scrapińcu


I jeszcze moje ulubione zaproszenie z perłową kiścią winogrona.



Wytrwaliście do końca ? Jeżeli tak to bardzo dziękuję :)

Od kilku dni macie możliwość dokonywania zakupów na koszt Galerii Papieru
wystarczy przekroczyć kwotę 200 zł.

Serdecznie Wszystkich pozdrawiam
 i życzę spokojnego przedświątecznego tygodnia :)

Dorota

15 komentarzy:

  1. No ale jak już na stole leży co potrzebne to szkoda chować znowu do szafy jak nagle przychodzi natchnienie, a prace jak zawsze zachwycają:-) pozdrawiam Lusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałyśmy do końca, nie masz za co dziękować- cała przyjemność po mojej stronie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful, as always!!!Congrats! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne... ciągle tu zaglądam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są! Każda zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To fantastycznie, że uroda papierów popycha Cię Dorotko do następnych projektów, bo my z wielka radością możemy cieszyć oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazda kartka ma w sobie coś pieknego Dorotko, wiec nie umialabym wybrać tej naj naj.Kisć perelek,,przepiekna.Jest cudowna, cudo:))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne wszystkie!!!!Bardzo lubie Twoj styl !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful, love Your Cards.

    Heidi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no jakże by nie wytrwać do końca?? Wszystkie piękne ale fioletowa skradła moje serce!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń